för fort!

nu hänger jag inte med längre! just nu tycker jag att allt går så otroligt fort! jag vill inte! inte nu när allt är så bra! jag mår bra igen! Malin har kommit tillbaka till sitt rätta jag! jag mår så otroligt bra! allt har stämt ända sen jag kom hem så har allt vart så jäkla bra! alltså det går inte att beskriva i ord! hehe..

idag har jag vart ute och gått bort julmaten, i alla fall delar av! :D orkade inte gå upp så tidigt för att köra mamma och pappa till jobbet.. för att få ha bilen hemma, och tur var väl det. för nu var jag ju tvungen att gå upp, vilket var väldigt skönt! det var längesen jag var ute och tog en långpromenad.. härligt härligt! sen hamnade jag uppe hos björn hela eftermiddagen. alltid lika kul och se på när andra städar! :D haha.. det roliga var när tomas och björn skulle sätta upp spegelväggen! haha, så jäkla klockrent.. hur lång tid tog det? en timme kanske?! :P ja det var klockrent i alla fall! :D
så, vad har hänt mer idag då? bra fråga.. har inte gjort mer än vart där uppe idag, kollat på lite film nu på kvällen. och fler blir det väl. om jag inte får för mig att ta en sväng med bilen! :) ja det lät som en jättebra idé så får det bli!
tack alla sötnosar för att ni förgyller mig vardag, och helger! ;)
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback