nyår!

ja, då börjar vi närma oss slutet på 2006! usch, det tog nästan emot och säga så.. men det är sant.. ännu ett år har svischat förbi, och äldre blir man bara!
vad har jag för förväntningar på året då? bra fråga, jag har i alla fall lovat mig själv och inte äta nåt mer godis och sen får vi se hur det blir med att bita på naglarna! ;) inte bra i alla fall! hehe..

igår så var jag ute och körde 850 halva natten, såkallad fyllechaffis. helt okej, fast  måste lämna tillbaka bilen idag. känner inte för att ta på mig ansvaret och ha bilen på gatan i helgen.. så det får nog bli i eftermiddag.

ikväll blir det mys med familjen, härlig och bara vara familjen som myser :) det var längesen det hände också! hoppas på en rikigt trevlig helg och ett riktig underbar kväll på söndag! då tjejer blir det myspys! :D  ioch för sig ska jag vara nykter, men vadå? vem har sagt att man inte kan vara social nykter?! ;) haha.. blir säkert underbart tjejer! love you girls!
puss på er alla som gör livet värt att leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback