Bonde hela helgen!

Bonde söker fru hela helgen! Det var inte meningen att det skulle bli så, skulle egentligen bara se reprisen från i torsdags. Eftersom jag som trogen följare har sett alla avsnitt!! :) Tro det eller ej men var ju tvungen att se alla avsnitt eftersom, dum som jag var sökte dit! ;) hehe..
I lördags var det även hemmakväll hos Susanna med Amanda, Susanna och Hanna. Myspys! Vi gjorde spagetti och köttfärssås och åt chokladpudding! Mums mums! Sen spelade vi "Med andra ord" Riktigt kul vill jag säga. Bäst var när Amanda skulle säga Nils Karlsson pyssling och sa Nils Karlsson kyckling! ;) Självklart bröt det ut i skratt! Det var riktigt roligt vill jag lova!! :)

På onsdag kommer mamma ner. Saknat dig ju! Ska ha en liten myskväll på onsdagkväll sen åker vi tidigt på torsdag. Ska till Ullared och handla julklappar. Jag måste säga att jag känner mig så där lagomt stressad med tanke på att om en vecka så är det julafton och jag har inte köpt en enda julklapp!!
En vecka!!  Ja då sitter man där i soffan, har precis ätit klart och sitter och väntar på att Kalle Anka ska börja! Underbara tanke! Man sitter där och tittar på alla julklappar som snart ska öppnas! Så underbart!! Fast då måste man ju i och för sig köpa några klappar först! ;)

Ikväll blir det avslutning med laget i klubban. Känns konstigt att det redan har gått två år tillsammans med Halmstad HP! :) Men det har ändå vart två helt underbara år! Saknar inte Kristinehamn ett enda dugg, men får väl träna lite med dom när jag kommer hem! :)
Skulle egentligen ha vart hemma hos Amanda och Nathalie och bakat pepparkakor och lyssnat på julmusik! Men får väl vara med och äta pepparkakorna när dom är klara istället! ;)

Jul om en vecka! Ska uppdatera 2007 snart också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback