I just wanna kill you slowly!

Det är nu man verkligen känner att man går sista året! Usch säger jag bara. Hela veckan innan jullovet nu är fullspäckad! Vi måste hinna klart med marknadsplanen, idrott o hälsan och så har vi ett jätte stort slut prov i religionen på fredag. Plus, precis som om inte det vore nog, så ska vi genomföra vårat projektarbete på torsdagen. Hade gärna velat vart med på lussevakan på onsdag också. Men jag vet inte om jag hinner det, och om jag är så pigg på det. Det är så jäkla mycket nu så jag bara vill spy på det! Längtar verkligen efter jullovet nu!!
Har beställt min andra studenttröja idag också! :) Usch vad mycket utgifter det blir just nu känner jag! Men man tar bara studenten en gång! Ångest över det fortfarande.

Och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt
Och du berätta' att du saknar mig i natt, det gör jag med
Det är så tyst nerifrån gatan som det aldrig annars är
Det är som om natten här har sett allting och stilla sjunger med


Det får mig att fundera! Och inte så lite heller. Jag vet att jag måste inse fakta just nu! Jag vill verkligen inte ge upp det, men förr eller senare så är det bara så. Jag vill inte inse att allt gick över så fort. Jag har så mycket kvar att ge dig! Så mycket jag inte sagt som jag vill ha sagt. Jag hoppas du vet att vad som än händer så finns du alltid hos mig, jag ska aldrig glömma dig!
Jag får ont inom mig när jag tänker det! Jag vill inte lämna dig!!!!!! Du betyder alldeles för mycket för mig! Men nu är det dags. Det är nu jag ska gå vidare!

Mitt liv är på väg mot det bra igen! Jag gillar verkligen alla som gör mitt liv värt att leva! Både på skolan, runt om och hemma i Värmländska skogarna. Ni betyder så grymt mycket för mig ska ni veta! Vad hade jag gjort utan er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback