Sometimes I let you go!

Fan vilken miss, klassfest och UNDERBAR igår. Inte världens bästa helg att åka hem på. Men jag hoppas vi har en klassfest till innan jullovet! Jag saknar er så grymt mycket redan! Hade gärna vart med hos Amanda och Nathalie igår! :) I alla fall efter festen förra helgen hos Susanna!! haha! Jag tycker fortfarande att det är lika klockrent! Vilka minnen säger jag bara! :) Så underbart.

Idag har det vart pepparkaks bak hela dagen, ikväll blir det taco och singstar kväll! :) Älskar verkligen och äga ut alla på singstar. Det är seriöst nästan så att man blir singstar på varje låt nu! hehe.. Imorn blir det skyltsöndag på stan! Hoppas jag! Vill verkligen inte att det ska regna! När man går på första advent på stan så ska det snöa! Det ska vara sånt där fint snö som man bara mår bra i!! Åh, vad jag vill ha snö nu!! All snö försvann ju lagomt tills jag kom hem nu! Jag som verkligen ville kasta snöbollar och göra snölyktor! Kasta en snöboll på mamma!! :)

Skönt med jullov snart, fast ångesten kommer bara närmare och närmare. Sista jullovet är snart förbi! Det bara susar förbi just nu känns det som! Snart står man där, med studentmössan på huvudet och champangen i handen! "För vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra!!" Och sen kommer man skiljas från alla underbara kompisar man fått! Usch det vill jag verkligen inte! Ni betyder så grymt mycket för mig! Jag hoppas verkligen att vi fortsätter att ha kontakt efteråt också! För jag har inte bestämt vad jag vill göra heller, om jag vill stanna kvar i Halmstad eller om jag vill flytta hem till tråkiga Kristinehamn igen!  ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST!! Låt jullovet ta lång tid!!

Malin, tjejen som är världens olyckligaste. Hon är lycklig över att hon har världens underbaraste vänner! Det är de som står henne närmast. Både de nere i Halmstad och alla hemma i Kristinehamn! Men hon saknar något. Eller rättare sagt hon saknar någon! Någon att känna trygghet hos! Det finns en där ute, han vet vem han är men han vill inte samma sak. Malin mår dåligt över det, men tycker att han är världens snällaste och underbaraste kille! Hon är glad att hon träffat honom, och lärt känna honom! Han har tur som har hittat sin livs kärlek! Hon hoppas och vet att det kommer att gå bra, innerst inne. Men det tar emot och säga det högt. Hon hoppas också att han läser detta och förstår att det är han hon menar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback