klockrent!!

först och främst vill jag komma ihåg alla hjärtans dag som en bra dag trots allt! :) himla kul med massor av roliga kommentarer! några att minnas:
Carro på drottmatchen! "jag åt en nöt en gång, och det var liksom krut i den och så bara zoom i munnen!"
haha! så jäkla klockrent så det finns inte! :D och sen har vi ju jessica också! haha, också under drottmatchen! vi satt och tittade på byxor, hur tajt dom satt!! ;)
"hallå, jag tittar ju på hans penis nu! men jag ser inte!"
du är så söt jessica! :P tycker om er tjejer! tack för att ni finns!

vill också påpeka att det är himla skönt och vara hemma igen! alltid lika skönt med sportlov! ska till nyköping i helgen! hälsa på lilla gabi! ska bli så kul!! :)
annars vet jag inte vad som händer på sportlovet! får väl ta och åka lite pulka nu när det är snö också! det får väl bli den enda gången den här vintern! :P hehe..

ha det bra alla skummisar! ;)
puss puss!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åk lite pulka för mig med :D

2007-02-18 @ 19:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback