onsdag

ännu en onsdag som far förbi! har vart här nere i tre dagar. usch vad tiden går fort.. det är ju åka hem igen nästa torsdag, så imorn är det en vecka kvar igen! shit vad fort det går!
idag är det drott-sävehof! blir nog en kul match och titta på, i alla fall bra handboll om man har tur! :D
förövrigt så ska jag och hanna iväg och kolla en lägenhet sen innan. iinflyttning 1 mars så jag hoppas att vi får den eller dom kanske man säger! hehe..

i helgen är det två dammatcher. hemma på lördagen mot kristianstad och borta söndag mot eslöv. jag hoppas att jag får vara med på en i alla fall! det är ju trots allt damlaget.. men men..
nej usch vad tråkigt jag har, blir nog en betapet nu och sen soffan! ;)
puss puss på er alla sötnosar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback