så skönt, så underbart!

har vart så underbart och få vara hemma nu! Har blivit riktigt ompysslad av mamma och pappa! hehe. ;) fast ska bli rätt så bra och komma ner igen, hoppas jag!
ikväll var det myskväll hemma hos maria i hennes brors lägenhet! vi satt och spelade nintendo 8-bit så otroligt roligt! sen så sjöng vi sing-star! åhh, jag ägde!!! ;) slog syster varenda gång! min syster som förövrigt går och tar sånglektioner och vill satsa på musiken! :D hehe.. det är bara och inse, det finns en liten musikant i mig trots allt! hehe..

igår var det bio med tirre! så underbart och få träffa dig igen! först så var det handboll, kristinehamns div-2 lag som fick storpisk! det var kul och se dom bli förnedrade som vanligt! hehe.. :P sen bar det av hem till tobbe! det är alltid lika kul och träffa dig! sen var det hem med tirre, och hem och äta.. och sen tillbaka och hämta tirre och så ner till bion! vi kollade förövrigt på djävulen bär prada. en riktigt klockren film faktiskt! :D
sen var det egentligen meningen att jag skulle följa med ut till statt! men jag har inte vart så pigg dom senaste dagarna, sen hade jag huvudvärk! usch och fy! hade så jäkla gärna vilja vart med till statt! fast jag hade väl antagligen inte kommit in om det var björn som stod där! :P hehe.. tirre ringde till mig vid 23! "HEJ!!! vad gör du? åh, vet du jag dansade med daniel på den där upphöjda grejen!" Malin: "Jaha, du menar scenen?!" Tirre: "Ja just det!" så jäkla klockrent! sen pratade jag med björn, medans tirre härjade runt och skrek och dansade. UTANFÖR STATT!! ;) haha!
det har i alla fall blivit en hel del raggarrundor på stan, några stycken igår efter bion! det var värsta polisdraget inne i stan, så det blev några varv där! haha..

imorn bär det av ner till halmstad igen! saknar er redan mina sötnosar!! ni är guld värda allihopa!
sov sött!
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hallå raggarn :D Det är färjestad i karlstad såklart

2007-02-05 @ 10:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback