sista dagen på sportlovet!

då har ännu ett sportlov tagit slut! så vad har jag gjort på sportlovet då?
hmm, måste tänka lite.. har vart i karlstad och handlat lite och kollat på bil! har även vart i nyköping och hälsat på gabi! jättetrevligt! :) sen har jag tränat och träffat alla sötisar! har tyvärr inte blivit så mycket eftersom alla har vart i skolan!

idag har jag spelat match! alltid lika trevligt och spela med storfors! spelade återigen mot skåre! som alltid! :P hehe.. veckans kommentar kom idag också!
Jag stod i försvar och så kommer det en fram emot mig och ska stega, jag smäller på och låser henne! och hon bara " Men hallå är du dum i huvudet eller?!" Och jag bara! "Ja, det är jag" satan vilken blick jag fick av henne! efter det så gick hon inte på mig mer!
det är så kul att man aldrig får spela som man vill för värmlandsdomare! dom vet hur jag fungrar tyvärr! ;)

har i alla fall vart ett helt underbart lov!
imorn bär det av neråt halmstad igen! under veckan blir det städning och packning, för att sedan flytta till lägenhet till helgen! ska bli spännande och roligt!
puss på er alla söta sötnosar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback