Tillbaka i Halmstad!!

Dagarna närmar sig, till helgen blir det flytt! skönt att få bo lite själv på en liten yta! :P hehe..
Kom hit igår! Trött och sleten efter bussresan! men det bar av till träningen direkt! skönt och få träna lite tänkte jag! Men varför ska jag nånsin få göra en hel träning utan att gå av? Ingen bricanyl och ingen luft! sen fick jag ont i ena benhinnan också, varför inte ta allt på en gång!

Vill inte såra, vill bara inse!
Vill inte få dig att må dåligt, vill bara få dig att se!
Jag kan inte och kommer aldrig kunna styra någons känslor!
Men jag vill bara att det ska vara som det var då!
Och det kommer det aldrig att bli! Mår lite dåligt över det!
Jag hoppas du mår bra och följer ditt hjärta!
Det är vad jag skulle göra, och det är det som jag gör!
Förlåt att jag hela tiden förstör!!

Usch vad jobbig det är när man känner så här! Det har aldrig vart meningen att såra någon. Men tyvärr tror jag att jag åkt dit på det nu! :( Vill bara försvinna, vill inte mera! Förlåt att jag följde mitt hjärta!

Ska hem och börja packa lite sen när jag slutat! Och plugga, för det känns som om jag måste ta tag i livet och i skolan! Jag vill ju inte sabba det också! Det går bara inte!!
Till helgen kommer mamma och pappa ner och hjälper mig att flytta! Älskar er familjen!!
Saknar er redan där hemma sötnosar! Men jag lovar, jag har det bra här nere! Tycker om er alla halmstadbor! Ni är minst lika söta! ;)
puss på er alla söta sötnosar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback