afraid of darkness!

imorn smäller det.. kanske stort kanske litet, beror på vad dom säger i skåre!! :D hehe.. första matchen i värmland sen 2 år ungefär! spännande vad som kommer att hända och vad som kommer att ske.. jag hoppas att det kommer bli kul, och jag vet det!

skulle jag gräva min grop och gömma mig så skulle jag antagligen dö av skräck! om jag inte är så smart så jag tar med mig en lampa! ;) nej usch vad jobbigt, nu börjar allt detta gå till överdrift och allt bli oseriöst! nu skiter jag i det!
överlever jag detta så är jag riktigt duktig! men det kommer att kräva mycket av både mig och mitt liv!

ibland tänker jag! jag drömmer om det som var då, jag tänker på det som kommer senare. det som alltid kommer upp är hela sommaren 2006 den bästa tiden i mitt liv! tiden jag aldrig kommer att glömma! jag tänker på att ligga i en båt och guppa mitt ute på vänern, jag tittar upp mot den något skymnande himlen och lyssnar på klucket mot skrovet. tänker på vad allt är så bra! känner hur den något svaga kvällsbrisen tar tag i seglen och för båten framåt! vinden blåser mot min kind, en svag varm vind som sveper över vänern!

åh, vad jag längtar till sommarn! vill att det ska vara nu!! hehe.
skåre hk mot storfors hk sundstahallen i karlstad 13.30 imorgon söndag! be there, om ni vill se något ni sent kommer att glömma! haha..
puss alla änglar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback