förstår inte, eller jo!

sitter på skolan, kunde lika gärna vart hemma.. men men, tänkte inte på att naturkunskapen var inställd denna vecka så hade bara en lektion idag. så är det när man inte tänker! hehe.

ikväll är det match i landskrona. ska väl göra en såkallad comeback eller vad det kallas! har inte spelat på alldeles för länge! eller jo, med storfors.. men det räknas ju inte! eller nästan! :) knät känns bra och så, så det ska inte bli några problem hoppas jag! det som oroar mig mest är att det var i den hallen som jag blev skadad sist! haha!! :) men det ska nog gå bra i alla fall!

fick sms av tirre igår! trevligt och höra av dig ibland sådär! :) saknar dig såå! men jag har lovat och göra vad jag kan för att du ska få en bra födelsedag! :) kommer hem 1 februari! jippi!! då blir det krogen tirre!! yeah!

nej nu blir det plugga lite, för att sedan åka hem och packa väskan inför ikväll!!
saknar er alla söta värmlandstöser och pöjker! ;)
puss på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback