förvirrad!

nu börjar det bli jobbigt! för mycket att tänka på! för mycket som försvinner! jag orkar inte! jag vet inte vad jag ska göra.. känner bara att jag vill gå och gömma mig nånstans och aldrig mera komma fram! varför känner jag såhär? det var ju alldeles nyss bra! varför är jag inte nöjd? blir så jäkla trött på mig själv! när du väl får som du vill! VARFÖR tar du inte vara på det! TRÖTTSAMT MALIN!

nu är det snart tajm och åka ner igen! vill inte lämna allt som är så bra! jag vill vara här! men innerst inne så ska det nog bli skönt att komma ner, glömma alla problem som sakta men säkert kommer att komma tillbaka den dagen jag kommer hem igen! men ska i alla fall bli skönt att börja träna och spela igen! så jag kan bli av med lite aggressioner! vill inte känna såhär! och jag vet inte varför heller!!
varför var allt så lätt när man var liten? man behövde aldrig tänka. man hade en mamma som tänkte åt en. och framför allt så hade man aldrig problem med kärleken! vill  vara barn igen!

det blir ingen bli till halmstad denna gång i alla fall, men jag hoppas den är klar tills jag kommer hem nästa gång! så kanske det blir bil nästa gång! :) nåt positivt bland allt jobbiga!

nej slut på jullovet, bara två dagar kvar tills man åker tillbaka, och bara en dag tills skåre väntar! skåre - storfors med malin i spetsen! ;)ska bli riktigt kul och komma tillbaka till värmlandslag igen! :D see you there!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisgodis.se/?r=24993

här kan du samla gratis godis jätte lätt! Du får två godisar redan när du bli medlem och det är verkligen helt gratis =D

2007-01-06 @ 00:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback