ny vecka!

hej där alla mina sötnosar!! helgen har vart helt okej! :) inte för att det har hänt så mycket men.. har blåst en himla massa, tur att jag bara vart inne då! hehe..
hade egentligen tänkt att plugga lite, men blev inte så mycket av det, får bli ikväll innan träningen eller så.. har börjat försöka att ordna upp allt med skolan nu, har tagit steget och tagit bort ännu en kurs.. hmm, hur blir det tillslut.. ja ja, jag känner att jag måste försöka hinna med engelskan! det är det som är nummer ett på listan just nu!

träning ikväll, om jah klarar av att springa vill säga! men det ska nog gå bra om jag har tur! har typ gått på ipren kur hela helgen, så jag hoppas väl att benhinnorna ska må bra nu.. men man vet aldrig för ens man försökt! ;) dagens visdomsord! haha!

ha det bäst sötnosar och änglar! puss puss på er!!
saknar er mina söta värmlandsbor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback