sjukdom? kanske inte!

usch, känner mig inte alls bra i kroppen!! nu känns det verkligen som om det skulle vara ett virus eller något i kroppen! mår jättedåligt, illamående, yrsel.. nej usch det låter inte ens bra!
var med på nästan hela träningen! kändes bra till en början! eller ja, jag har ju världens träningsvärk i låren.. men annars är det bra! :) hehe..
sen när vi skulle spela mådde jag pissdåligt! och sjävlklart hade vi inga avbytare heller! :P så typiskt mig och må dåligt just då.. hehe, hur som helst gick jag och satt mig, så gunnar fick spela istället för mig!
jag mår verkligen inte bra! tränade inte i morse, och imorn får jag se hur det blir! just nu ser det ut som om det inte blir någon träning. Får ta och vila upp mig och få bort det här ur kroppen!

annars mår jag bra, bara det att jag inte orkar nåt! men inuti mig mår hjärtat bra! det finns nåt närmast hjärtat!!

saknar er alla där hemma! Puss på er alla sötnosar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback