tell me why?!

försöker att ordna upp allt med skolan nu! får se hur det går! har i alla fall tagit tag i engelskan till att börja med! ligger grymt mycket efter med det. men nu hoppas jag på att jag kan ordna det! TILLS PÅ FREDAG! ja ja det får gå det med, jag ska ju bara läsa en bok på 110 sidor och skriva en uppsats.. det är ju lugnt för det gör man ju bara på 5 minuter! härligt!
ska sitta kvar hela eftermiddagen, eller kvällen blir det väl, och göra en massa skolarbeten. eller ja får se vad det blir. ska i alla fall påbörja och kanske skriva klart PLED arbetet som ska vara inlämnat på fredag.. sen skulle man kanske börja skriva filmanalysen som skulle vara inne två veckor innan lovet! och provet som skulle gjorts typ i september! men det är ju lugnt! jag ligger inte ett dugg efter!

träning ikväll, får se hur det går med mina ben! har så jäkla ont! fattar inte varför! men det blir bra ändå! känns som om inget stämmer med nåt längre! jag hänger inte med i skolan, och sen har jag ont på ställen jag inte borde! ORKAR INTE! men det blir nog bra tillslut i alla fall!

SAKNAR!!!!!! puss på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback