tillbaka igen!

ja, då var man i halmstad igen då! känns, hmm har inte hunnit tänka efter än.. men klart jag längtar hem, det gör man alltid.. började med ett härligt fyspass imorse, eller förmiddag kanske det heter 10.. hehe. men efter helgen så har jag haft ont i benhinnorna! vilket inte är överdrivet bra på det golvet i högskolan.. men men, jag var med på hälften i alla fall, sen blev det lite gym.. klarade 45 i bänkpress!! :D hoppas bara att jag håller i mig så att jag klarar det på fystesterna också! men det ska nog gå bra!

skolan då, klart det känns bra här med.. dumt vore det ju annars.. känner bara att jag har hur mycket som helst att göra ikapp nu när jag hamnat så långt efter. men det är bara att bita ihop, nu har jag ju inte körkortet att tänka på! :)

saknar er mamma och pappa, och såklart min lilla spillevink marie!
saknar även alla andra härliga värmlandsbor! men jag kommer snart hem igen! jag är inte borta för gått! hoppas jag! ;)
ta hand om er allihopa! Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback