I just wanna die in your arms!

Jag vill kunna känna att jag är älskad. Vill att det ska finnas någon där ute som behöver mig. Känna mig behövd och älskad av någon! Vill inte känna den här ensamheten, ha nån hos mig!
Jag är trött på att vara ensam. Jag är trött på att inte vara den enda som står ensam kvar!


Pratade med Björn igår, var jobbigt. Men det kändes riktigt bra och få prata med dig! Det blir så när inte tiden räcker till! Vill verkligen inte förlora dig det hoppas jag att du vet om! Det är så skönt och prata med dig, man blir så glad!
Buffertvecka denna vecka. Seminarium idag och en lektion imorn. Så är det fystester på onsdag. Seriös vecka känns det som! :) Fast då har man ändå tid över till och göra ltie annat, plugga och så! hehe..
Nästa vecka bär det av hemåt också! Så skönt och komma hem igen! Fast man hinner inte få hemlängtan mellan gångerna! Bara skönt och komma hem och ta det lugnt och bli lite ompysslad!

Tack alla som verkligen får mig på bra humör igen! Ni är gulda värda!


Kommentarer
Postat av: Emmiiiis

Yes! kommer du hem snart?! Kan vi inte hinna med att ses några minuter då? ;) din lilla veetlurk ;P Pussen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback