Jag hatar att jag älskar dig så att jag nästan kvävs!

Motgångar! Livets svårigheter! En gång under hösten och en gång under våren drabbas kroppen av något som kallas depression! Just nu håller min kropp att falla ner i detta ormhål av motgångar! Det tar grymt emot att säga att jag är inne i en svacka i handbollen! Jag vill mer än vad kroppen vill! Det tar grymt mycket emot när jag tar orden i min mun! Jag vill kunna säga att handbollen går bra! Att jag ligger på toppen av kapaciteten jag kan prestera! Men just nu är jag LÅNGT borta från den gränsen! Den finns inte just nu!
Jag har bestämmt mig! Jag ska slå mig tillbaka, jag ska vara tillbaka där ute igen! Jag ska ge allt för att övervinna alla motgångar!
Om det inte vore för allt runt om kring... Jag kom hit för att satsa på handbollen och jag ska göra det också! Ge allt jag kan! Snart är jag tillbaka som den spelare jag är!

Vinst igår i derbyt mot drott med 27-16. Vilket gör att vi fortfarande ligger kvar på en ganska så säker andra plats! Känns skönt!

Åker hem snart igen, första advent väntar. Lussebullar och pepparkakor ska bakas med syster! :) Sen så blir det kyrkogården och tända ljus och en runda på stan! Enda som är inplanerat just nu! Skönt och bara ta det lugnt, och verkligen bli ompysslad av mamma! Känns som om jag behöver det nu, efter allt som hänt under det här läsåret! Jag orkar inga mer motgångar just nu! Jag behöver få se en framgång!!
Ge mig kraften och orken tillbaka! Jag behöver få må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback