That makes me happy!

Underbar helg! I fredags var det träning och en ganska så lugn kväll med lövbiff och klyftpotatis. Mums! ;)
I lördags var vi hemma hos Susanna. Jag, Amanda, Nathalie, Hanna, Pite och Shem, och självklart Sanna då! :) Så jäkla kul. Kvällen började med att jag hade så jäkla ryck på mitt hår, slutade med att Nathalie fixade till det. Blev helt okej faktiskt. Sen hade Amanda vart ute och hämtat Shem och Pite. Så kommer hon in. "Pite ramlade på sista trappsteget och tog sönder Shems vattenpipa! Hahahaha" Klockrent, hon bara kommer in och skrattar jättemycket. Sen spelades Fia med hutt. Jag och Nathalie ägde självklart! Eller ja, vi kom i alla fall tvåa efter Shem och Pite. Vi la ner det ganska så snabbt efter att vi inte kommit så långt. Twister plockades fram istället. Det går seriöst inte beskrivas i ord. Kommer bilder så småningom. Dominoeffekten har i alla fall fått ett namn, eller vad säger ni? Nathalie ramlade över Hanna som ramlade över Sanna som ramlade över Shem som slog huvudet i fönsterkarmen! Hahahah!! :) Så underbart klockrent! Mycket skratt denna kväll. Amanda gick sedan in i garderoben och ringde taxi. Nathalie: "HAR DU PRATAT I 5 MINUTER MED TAXI!!!" 23.45 kom taxi Amanda och Nathalie gick i förväg och jag, sanna och pite kom efter. Så åker det en vit taxi och vi bara: "Nej där åkte taxin!!" Och så kom den svarta taxin med Amanda och Nathalie i! :) Väl inne i stan klev vi ur taxin. Jag och Sanna dansade till Mc donalds. Vilket jag fortfarande inte fattar varför?! När vi gick ut från Mc donalds fastnade Amanda i mattan. "Nej jag kommer inte ut, jag har fastnat!!" Då hade hon fastnat med klackarna i mattan. Hahaha. Vi gick först till BM och sen till BoB. Där var det helt sjukt roligt. Speciellt när Sanna och Amanda kastade bowningklot när banorna var avstängda. :) Så kom vakten och körde ut oss. Men vi stannade en stund till!
Sen mådde inte jag så bra så jag gick ut och väntade på girlsen. Då kom det fram en asfrän snubbe och frågade om jag ville knyta hans halsduk. Sen sa han att det inte var lätt och ragga på mig, och jag bara. Nej inte ikväll mår inte riktigt bra. Så gick det förbli en kille. "Tycker du han är snygg då?!" Och jag bara, va? Sånt kan man ju inte fråga. Allstå vi stod där och pratade ett tag till Amanda, Nathalie och Sanna kom ut. Sen åkte jag och Sanna hem till henne och diskade. Klockan 4 på morgonen! :) Kvällen i lördags var helt sjukt galen! Längesedan jag hade sååå roligt! Underbart tjejer, och Shem och Pite! Kvällen går inte att beskrivas i ord! Men det var helt sjukt roligt!!


Gårdagen tillbringades hos Amanda. Köpte godis och kebabrulle och tittade på film! Så jag var väl inte hemma förens 23.30 igår heller. :)
På torsdag går tåget hemåt! Sista gången innan mitt sista jullov! Ska tillbringa första advent hemma i Kristinehamn! Och självklart Emma ska tiden finnas till dig! Saknar dig vill jag lova! Vi kan ta torsdagkvällen till lite film tycker jag! :) Miss you girl!!

Underbart liv jag lever! Har världens underbaraste kompisskara! Jag mår som den Malin jag är född till! Mår helt underbart nu! Älskar er alla! Vad skulle jag göra utan er allihopa! Världens bästa tid är nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback