Underbara höstlov kom tillbaka!!

Och då kan man ju säga till viss del att mitt sista höstlov är avverkat. Åker inte tillbaka förens måndag, så får ta vara på dom sista dagarna nu innan! Har vart ett helt underbart lov!! Har vart i Karlstad massor och shoppat upp hela mitt csn! ;) fast har fortfarande massor kvar! Sen har jag hunnit med och jobbat en dag också! Härliga pengar det med! Usch har verkligen haft en underbart lov! Träffat Emma, Tirre och Björn! Vad mer kan man önska sig! Så underbara människor!!

Pratade med Emil förut också! Du är en underbar männsika, du vet att jag alltid finns och stöttar dig, Alltid!! Så kul och höra nåt från dig också! Du vet att jag alltid finns vännen!

Nu ligger förövrigt bilder från både innebandyn i Grums och bilder från Allhelgona uppe på
http://sandinmalin.bilddagboken.se    take a look if you want!

Älskar min underbara familj! Det går inte beskriva i ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback