En gång var jag lycklig!!

En gång för längesedan så var jag glad. Jag hade inte riktigt bra känsla inom mig! Men det var längesedan! Mycket längesedan! Sen dess har allt bara gått utför! Vet inte vad jag vill längre! Känner inte för något längre!

Känns som om skolan tar all tid just nu! Har inte tid till nåt känns det som! Fan, jag och moa som var så duktiga och plugga där ett tag! :) Fast det känns som om historan går först just nu! Så man slipper alla pass 2! hehe.. Varför slutade jag vara duktig för?!! ;)
Ikväll är det hem och tvätta och städa och bara ta det allmänt lugnt! Ska handla innan jag åker hem också! Handla massa!!!! :) Ska eventuellt göra klart historian också eftersom jag inte hinner sitta kvar imorn! Samling 16.30 för match i Åhus. Känns bra på en fredagkväll! :) Men så är det nu!

En liten kort uppdatering på hur livet ligger till!!

Kommentarer
Postat av: mooooaaa

eeyyy tala för dig själv där! hahaha, JAG ÄR IALLAFALL FÄRDIG MED HISTORIAN OCH SNART FÄRDIG MED IDROTT OCH HÄLSAN!! (och det är bara lördag idag!!!!) :D:D:D:D:D

2007-10-06 @ 13:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback