Höstlovet närmar sig

Alltså det är nästan så att man inte hinner med! Kändes nyss som om jag var hemma, har inte riktigt fått den hemlängtan som jag brukar.. men visst längtar jag hem! Ska bli skönt och komma hem.
Ska klippa mig, åka till tandläkaren och om jag har tur ska jag jobba lite också. Sen ska jag bara ta det riktigt lugnt, köra lite bil. Träna lite med storfors och kanske till och med kristinehamn. Men mest av allt så ska jag bara bli ompysslad av mamma! ;) Saknar min mamma jätte mycket! Och självklart marie och pappa också! :)

Usch denna vecka har jag två jäkla prov, känns som om det är riktigt stora prov! Religion och Förertagsekonomi B. Mår dåligt bara jag tänker på det! :( Hoppas i alla fall att jag presterar ett Godkänt på på dom.
Träning imorn bitti och på kvällen, men hinner verkligen inte träna imorn kväll. Måste plugga till dessa proven! Börjar bli stressad! Sen på onsdag ska jag och Moa springa coopers! :) hehe.. och så på tosdag åker jag hem!! Wieeeeeee!



Thank you for listening, Over and out!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja dene lite tuff:)

Postat av: Moa

eyyy vi får ta tag i coopersen ^^

2007-10-29 @ 18:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback