Kärra med handboll

Var i Kärra med juniorlaget och spelade igår, kändes bra och vara äldst i laget! :) man kände det verkligen! Vi åkte med samma buss som Drotts juniorer. Så var inte hemma förens halv 1 eller så.. 
Alltså att man kan ha så fruktansvärt himla jätte roligt!! Höll på att dö på vägen hem ju!  Fy vad kul det var. Man har alltid lika kul med Carola! :) Bäst var när vi var på Mc donalds i stigs centrum! Inne på donken när vi stod i kö. "Kan du inte sluta sjunga på den låten?!" "Vilken låt är det?" "Walking on sunshine!!!" hahahaha!! Vi höll seriöst på att knäcka oss, inte undra på att jag har ont i magen! ;) Sen det andra! "Skrattar ni alltid lika mycket i erat lag? För ni vet ju att ett SKOTT förlänger ju livet!!" hahahahahahahahahahahaha! Där gick gänsen! Fy fan har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv tror jag! ;) Och inte nog med det, när vi kommer ut i bussen, har busschaffisen fått frispel och står och pratar om att han sa till en tjej som hade byxorna vid knäna, och att hon hade så jävla skitiga trosor!!!
Inte undra på att min mc flurry smälte! Men det är kul att man kan ha kul i alla fall! Det var riktigt kul att du var med Carola! :)

SKOLA!!!! Fy fan, hade hellre legat hemma idag, med tanke på migränen under natten. Det var längsen jag hade så fruktansvärt ont i det som man kalla huvud. Jag trodde seriöst att jag skulle spy igår, men jag klarade mig. Två alvedon och en kudde över huvudet så sov jag ända tills 9.30 imorse! Kändes riktigt bra med tanke på att jag ska upp tidigt och städa Höskolehallen imorn 6.15! :)
Borde egentligen plugga, skriva klart faktabladet om Martin Luther som jag ska ha till filmen imorn. Men jag kommer seriöst ingenstans! Har helt och hållet fastnat! Usch, vill bara hem!


Om en vecka åker jag hem igen! Till min "underbara" hemstad! Och om två veckor så hoppas jag att Lollo och Lollo kommer och hälsar på! :) Då blir det festa!!!! ;)
Längtar hem till min bil!

Life update!


image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback