Räfsa löv, med en lövräfsare

Var och spelade innebandy i Grums igår, bilder kommer på http://sandinmalin.bilddagboken.se
Det var riktigt kul vill jag lova! Fick träffa underbara susanne också! Har verkligen saknat dig knasboll! ;) När vi åkte hem hade vi skitkul! Säg räfsa löv, med en lövräfsare fort! :D Lävsa röv, med en rövläfsare! hahahahahaha! Så underbart kul!

I fredags hade vi heldag med familjen! Så mysigt och hitta på nåt med familjen. Vi åkte till Karlstad och gick lite på IKEA, och sen en stund på Bergvik. Sen på kvällen så åt vi kinamat och hade allmänt mysigt! Älskar min familj SÅ mycket!!

Imorn ska jag jobba också! Just nu känner jag inte för det, men det ger extra pengar. Man får väl se det så. Får ju i alla fall klippa mig på tisdag! Eftersom min klipptid låg under tiden jag jobbade. :) Tack mamma för att jag fick ta din! Ska åka till Karlstad under veckan igen, köpa present till min söta Emma! ;) och så ska jag köpa hårfärg till mig själv! Känns som om jag ska ta det lugnt under lovet! Inget planerat, men lugnt ska det bli!

Älskar min underbara familj!! Älskar mina underbara vänner i hela Sverige!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns inga bilder på bilddagboken!

2007-11-01 @ 09:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback