Under ytan...

Man tror för mycket gott om andra. Man vet egentligen inte nånting. Man tror att allt ska bli bra, att det alltid är positivt. Men det visar sig lika snabbt att det är över. Då står man där ensam igen. Man ska aldrig lita på falska personer. På utsidan är dom världens snällaste, medan insidan är av renaste falskhet!


Kunde vart hemma och sovit nu, kändes så jäkla värdelöst att gå upp imorse! Ville bara ligga kvar i sängen, under mitt varma duntäcke. Isället tvingades man gå upp halv 8 för att åka till skolan och ha EN lektion. Känns värdelöst!!

Hade DM match mot Drott i onsdags, vi vann och det kändes riktigt skönt faktiskt! :) 24-18, härlig seger!!

Jag längtar efter dig! Jag längtar efter att ha någon vid min sida, Alltid! att kunna ha förtroende för någon på ett bra sätt. Du finns där ute, nånstans. Det vet jag, om inte annat så hoopas jag det. Jag vill träffa dig snart! OM du finns.

Helgen står för dörren, den här veckan har bara susat förbi. Kändes nyss som om det var måndag. Och nu helt plöstligt så är det  fredag igen! Vad ska man då hitta på i helgen då? Imorn blir det eventuellt tjejkväll och film. Sen hade jag tänkt mig en liten löparrunda, KANSKE. eller vad säger du Moa?!! :) hehe.. Annars blir det nog ta det lugnt. Skönt att ta det riktigt lugnt och tycka synd om sig själv!

Vecka 44, Jag längtar redan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback