Vad jag än trodde så trodde jag fel!

Jag trodde så gott om dig. Jag trodde att det vi hade var vänskap. Men jag misstog mig visst. Hur kunde jag vara så blind? Det roliga med allt är att jag förstår inte vad det är jag gjort. Allt förändrades på ett sekund. Ena dagen var allt bra och sen pratade du inte längre med mig. Jag förstår inte att jag gick på det! Så dumt gjort av mig!!

Jag vill rymma till en annan plats, slippa allt jävla skitsnack och alla falska personer! Jag vill fly till ett ställe där alla förstår mig precis, där man kan vara sig själv! Kunna skratta åt allt som varit och må bra igen. Det var längesen jag kände mig glad på det sättet! Jag vill inte vara här!!!


Match ikväll borta mot Kärra, känns bra att vara äldst i laget! :) haha.. Känns bra att spela junior igen. Det som känns mindre bra är att vi inte kommer hem förens typ jättesent inatt och sen har man träning imorn 8.30. men så är livet ibland. inte alltid rättvist!!

Thats life!!

Kommentarer
Postat av: Maria

hoppas allt löser sig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback