Du!

Andreas, om du läser detta.
För 4,5 år sedan var du världens underbaraste kille. Jag visste precis vart jag hade dig. Nu har jag tappat dig helt och hållet.
Jag tänkte på dig nu ikväll.. Den natten i Mariestad då du och jag gick i flera timmar och bara pratade om allt! Så  underbart när jag tänker tillbaka! Jag ville verkligen inte att jag skulle tappa dig.. Allt känns så tomt utan dig. Det kändes så bra tillsammans med dig. Jag saknar dig verkligen, ibland riktigt mycket! Allt tog slut så snabbt!
Ingen visste egentligen om det. Allt var hemligt, bara du och jag som visste något. Då du hämtade mig i bilen, det går inte att beskriva! En känsla som är obeskrivlig!  Jag tänker på dig ofta och jag vet att det aldrig kommer att bli vi, hur mycket vi än försöker! Jag vet att det var då!
Jag saknar dig så enormt, men jag hoppas du har det bra med henne och dom två små!


Kommentarer
Postat av: jessie

hej gumman! ring mig någon dag så hitt vi på nåt! :) PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback