Så svårt att förstå

Jag har svårt att se er två tillsammans
Jag har svårt att uppleva något som inte går att beskriva
Ibland har jag till och med svårt att förstå mig på dig!
Jag vet liksom inte vart jag har dig.



Usch det känns som om skolan och träningarna tar upp all min tid. Jag får inte tid till nåt. Men äntligen så ligger jag med i allt. Nästan i alla fall! ;)
Ikväll är det match mot Knislinge, knät känns väl sådär men det ska nog gå bra. Jag vet i alla fall att enkelt knäskydd är uteslutet än så länge! Det får vänta ett tag till, har inte den stabiliteten i knät än. Ska bli skönt och få spela seriepremiären, var länge sen sist nu!


Skitsnack! Tjejernas bästa vän!
Finns nog ingen tjej som inte snackat en massa skit.
"Alltså jag ska säga en sak till dig sen, men du får inte säga det till nån!!"
Hur många har inte sagt det då?!
Varför snackar man en massa skit?
Jag står i alla fall för det jag säger, då är väl inte det skitsnack? Eller?


Om en vecka åker jag hem över helgen! Wie!!!! Längtar verkligen, nackdelen med det är att jag missar Underbar på fredagen! Men det är sånt man får stå ut med. Det kommer väl fler studentlekar man kan vinna!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback