Back in real life again!

Usch, det känns som jag vill gå och gömma mig! Så förbannat mycket och göra, och alldeles för mycket att tänka på! Allt får mig att må dåligt! Vill bara säga att är glad att jag har mina underbara vänner, både hemma och här på skolan och i Halmstad! Vad skulle jag gjort utan er! Ni bryr er verkligen och förstår er på mig på alla sätt och vis! :) Love you friends!!

Som sagt, tillbaka till verkligheten igen. I alla fall en vecka, sen bär det av hemåt igen för mormors begravning. Inget jag direkt längtar hem till! Vill verkligen inte att det ska vara såhär! Vill ha tillbaka min underbara mormor!!!!!
Träning imorse med minihandboll, kul och spela minihandboll bara det att jag upptäckte då vi började ändra lagen att jag var den felande länken! ;) Okej kanske inget och skryta över men så var det i alla fall, det laget jag var med i förlorade!! haha! :D
Historia och Idrotten i samhället på eftermiddagen nu, ganska sega lektioner men som nu är avklarade för denna veckan! Nu återstår bara träning ikväll så är jag ännu en dag närmare studenten.

Mina tankar går åt ett annat håll.
Vill bara försvinna.
Så många gånger som jag tänker på dig.
Går inte beskriva.
Vill bara ha dig här.
Vill inte ha det såhär.
Mitt hjärta är tomt, men där inne finns du!
Alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback