Gula bilar!

Vill börja med och säga att jag är lite knasig som alla kanske redan visste! :)
Nu till det som jag tänkt skriva om. När jag satt på bussen från Göteborg till Halmstad mitt i rusningstrafiken så funderade jag lite. Vi stod stilla en stund och då upptäckte jag ett träsk utav gula bilar. Det är ganska så tufft och ha en gul bil. Men har stora funderingar på om man bara använder sin gula fina bil på våren, sommarn?! Om jag hade haft en gul bil hade jag alltid åkt omkring i den. Jag kan ha fel i mitt uttalande, men det är verkligen så. Det finns bara gula bilar på våren och sommaren. Väldigt sällan även på vinterhalvåret.

Okej, slutligen vill jag bara säga att jag är tillbaka till Halmstad nu. :) Efter en mycket trevlig resa från Kristinehamn med min kusin Linda och hennes söta små barn Nova och Morris! :) Alltid kul med sällskap halva vägen ner, tyckte även hon. Och det var som hon sa, kul att verkligen lära känna varandra på ett annat sätt med tanke på att vi inte haft den kontakten förut. :)
Imorn börjar allvaret igen, träning på morgonen och lektioner på eftermiddagen, egentligen träning imornkväll men simmning istället! Får se hur jag gör, har ju som sagt inga badkläder här nere heller! Men som sagt, får se vad det blir.

Älskar min underbara familj och alla mina underbara vänner som ställer upp i vått och torrt!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag & du vet vem försöker vara lite diskreta.. vore ju inte så smart att sitta fram i hans bil. Fick dock skjuts till stationen i hans bil, dock i baksätet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback