I´ll be alone whitout you!

Du är så underbar att det gör ont! Ibland förstår jag inte varför jag tycker det. Just nu vet jag varför, och jag menar det verkligen! Du är hur underbar som helst, vad hade jag gjort utan dig. Jag klarar mig helt enkelt inte utan dig! Försvinner du ur mitt liv så försvinner jag också! Så mycket betyder du för mig!

Pinsam match igår, loosade mot sävehof med hmm vågar jag ens skriva det fina slutresultatet! 46-10!! Det är fan pinsamt, måste då även tillägga att sävehof redan har vunnit serien och har i stort sett vunnit alla sina matcher. BTW, idag var det ny match och nytt lag. Eller som man också kan uttrycka sig, ordinarie lag. Skönt och få vinna sista seriematchen med ordinarie lag! Bästa kommentaren idag var när två Mölndal spelare står och håller fast mig när jag inte har bollen och domaren dömer fasthållning och en av spelarna säger. "Men hon har ju inte ens bollen!" Och jag bara, "nej men det är väl inte okej och hålla fast mig för det!" Eller har jag fel! Okej, domarna var som alltid inte dom bästa men dom här erkände fan att dom var hemmadomare och förövrigt så kunde dom knappt svenska! Dåligt!!!! Vann i alla fall matchen med 33-28!
Nu är det i alla fall bara två DM-finaler kvar. Kan dessvärre inte vara med på juniormatchen pga att jag är hemma. Men får se fram emot Dam finalen den 16 i alla fall! :)
Hade förövrigt grymt roligt både resan upp och resan tillbaka! Kicki är bara så underbart klockren! Vi hade åkt typ 10 minuter när Gunnar öppnar en godisburk och sträcker fram till Kicki och hon bara "Menar du att jag ska vara tyst en stund eller?!" Hahaha!! Du är bäst Kickaboo!!

Två dagar i skolan innan jag beger mig hemåt igen, dock inte för skoj skull denna gång utan pga min älskade mormors begravning på fredag! Saknar dig såååååååå!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback