Jag ska bli internationell!

Fatta ballt det skulle vara!
"hello Malin, where are you from?" "I am from Lusasken!"
Och alla bara WHAAAAAT? Hur coolt hade inte det vart då! Ingen människa på jorden förutom dom få som bor där, vet verkligen vart Lusasken ligger! Ska börja köra med det! Lusasken that's the place!
För alla som inte visste om det så hette Kristinehamn "Bro" innan det blev Kristinehamn, och vart ifrån Lusasken kommer ifrån får ni fråga dom som grundade stan!

Helgen har gått ganska så fort känns det som, skönt kan vissa tycka med tanke på att det vart så fint väder! Har mest ångest! Det har vart hur fint väder som helst, termometern har legat över 10 grader ända in på sena kvällen. Och vad har jag gjort då? Suttit inne och kollat på film och bara tagit det lugnt, känns som om jag har anledning till att få ta det lugnt ibland. Skolan är alldeles för mycket just nu! Massa plugg hit och dit, borde egentligen sitta nu också. Men orkar verkligen inte, måste ta tag i det nångång. Men inte just nu!
Skulle egentligen ha tvättat bilen också, får hoppas på att det blir bra väder imorn så ska jag åka iväg.

Sitter och äter minimorötter, eller som det också heter på norska "Minigulrot" Måste starta pluggandet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback