Jag vill ha sommar!

Sitter på skolan, har slutat för dagen. Höll på att skriva att jag inte alls har haft nån lektion idag, men har i alla fall haft ECDL powerpoint! Usch jag tycker inte det är roligt, misslyckades första gången ska göra om det igen på måndag då måste jag klara det! :)
Vad har jag annars gjort idag då? Vart på skolan sen 8.15 och haft en lektion och nu är klockan 14.45. Vad har jag gjort? Jo jag, Jecka och Maria har pluggat projektarbete hela dagen! Känns bra, för vi är snart klara med hela arbetet. Redovisning för tvåorna på tisdag! Skönt och ha ett mindre arbete! :) Sen förövrigt så har jag lämnat in en historia uppgift som jag låg efter med! ;)
Vad händer i helgen då?
Bra fråga, det beror på vad det blir för väder. Har stora funderingar på om jag ska åka till Sannarp och titta på Nathalie när hon spelar. Annars har jag faktiskt inte en aning om vad jag ska göra! Bara ta det lugnt och eventuellt plugga lite!

Jag vill ha sommar! Vill ut och segla! Bara ligga och må skönt i solen. Ligga i en båt mitt ute på vänern och guppa och titta upp i den blåa himlen! Vill dit nu!!

Nästa vecka är det buffertvecka. Har fem lektioner, fast totalt sex. Missar en för att jag ska åka hem onsdag. Härligt och komma hem igen! Har blivit ganska mycket hemma nu. Men det har sina skäl. Valborg på onsdag också! Vad ska man hitta på för kul på valborg? Får hitta på nåt trevligt med mina söta vänner hemma! Nåt kul kan man väl alltid hitta på. Tycker förövrigt att Valborg är ganska så överskattat!
Saknar min underbara familj!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback