Så många gånger jag sagt ja...

...men gjorde tvärt om.
Jag är trött på mitt liv! Det är typ samma dag in och dag ut, det händer aldrig nåt. Eller där kändes det som om jag ljög lite. Tycker det händer saker hela tiden, dock inte dom sakerna jag vill ska hända. Det händer alldeles för mycket som inte borde hända! Samtligt som det är ALLDELES för mycket med skolan! Har fan inget annat än inlämningsuppgifter och redovisningar nu känns det som! Det är både första och sista gången som jag väljer att ligga efter med något! Är på ett vis ganska så glad att jag inte följer med till Turkiet, har så mycket mer tid till plugg då. Som inte alla andra har, såklart det hade vart kul. Om jag hade haft pengarna och tiden!

En dag till närmare studenten. Mår illa bara jag tänker på det! Det kommer en klump i halsen och jag vägrar se det positivt! Klart jag vill och ser fram emot det! Men inte nu! Inte när jag känner som jag gör! Vill bara få jobb nu, så jag kan säkra min plats i Halmstad i alla fall under sommaren!
Imorn är det förövrigt redovisning av projektarbetet. Känns väl sådär det också! Ska vara på skolan 8.15 och planera. Klart det kommer gå bra! Måste försöka vara lite positiv! Har tappat delar av det känns det som!
KOM IGEN MALIN, BIT IHOP DU ÄR SNART DÄR!

God natt Sverige!


Kommentarer
Postat av: Emma

kämpa malin! du kommer klara det galant, så ser du fram emot kvällen med mig imorn också! ;) du klarar det ska du se. puss gumms


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback