Sjung om studentens lyckliga dar.

Lyckliga? Ja kanske den dagen! Men om det blir så många mer, det är en bra fråga! Längtar som bara den till studenten, lyckligaste dagen i mitt liv? Ja, det kanske det är. Men jag vill inte ha ett slut på allt. Jag vill verkligen inte att det ska vara slut. Kommer sakna alla underbara människor så förbannat mycket! Kändes som det var igår när jag satt i bilen med alla grejer på väg ner till Halmstad! Jag kände inte en människa och jag ångrade mig nästan. När jag sitter här idag, i min alldeles egna lägenhet och tänker tillbaka. Vilket bra val jag gjorde! Vilka underbara kompisar jag har fått. Vilken underbar klass vi är! Vill inte att det ska vara slut! Tanken slår mig ibland, när vi går ut den sista kvällen den 5 juni så kanske det är sista gången man ser vissa! Det finns vissa jag förmodligen aldrig mer kommer att träffa igen! Den tanken är hemsk! Jag gillar verkligen inte att tänka på det. Men tanken dyker upp hela tiden, och tiden är snart där! Allt går så förbannat fort.
Jag har i alla fall bestämt mig, jag ska vara kvar i Halmstad. Önskar bara att jag fick ett jobb nu, så är planen räddad. Jag hoppas på att hålla kontakten med alla när allt är slut. Så tanken på att inte träffa alla igen försvinner!


Jag är lycklig på utsidan, jag ser allt som positivt.
På insidan är allt annorlunda.
Där har jag ett enormt tomrum, en negativ bild av mig.
Det finns ingen som egentligen bryr sig, ingen som ser.
Det finns ingen som ser när jag mår dåligt, för jag döljer det.
Jag är den som blir lämnad sist, som ingen ser.
Jag försöker vara den jag är.
Är fortfarande glad på utsidan.
Och inom mig finns tomrumet, där en sista låga sakta men säkert håller på att slockna.
Fredag igår, jag befann mig tillsammans med hanna, amanda, sunk och pite i amandas lägenhet på linehed. Vi spelade "med andra ord" och åt chokladpudding! :) Jag, Hanna och Amanda stod som segrare! Vi är bäst! :) Sen tror jag vi tog oss igenom hela frågesportsboken också. Himla rolig kväll vill jag bara säga! Bäst var när Sunkan kastade en stor boll rakt i huvudet på Amanda! hahahahahaha! En himla lyckad fredag i alla fall!
Idag är det lördag! Ska snart åka iväg till Sannarp och titta på när Nathalie spelar match. Ska sedan hem och göra kyckling med dragonsås, var ett tag sen jag åt det! :) Sen annars under helgen blir det nog lite plugga också.

Världens bästa Måjlin! ;)

Kommentarer
Postat av: BECCA!!!

Visst har man rejäl separationsångest? Så jävla illa. Aspero är verkligen ett utaqv min två livs bästa val! shoot.. Hoppas vi kan få jobbet så vi får jobba ihop iaf! :)

Postat av: Becca!

Yes, mycket skönt. blev 58 sidor ;)

2008-04-27 @ 20:53:56
URL: http://tomteeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback