So cute, so beautiful!

Helgen, världens slappaste om man får säga så. Igår var jag och Hanna och tittade på när Nathalie spelade, träffade även Malmberg där också. Kul och göra nåt annat än bara sitta hemma. :)
Idag då, söndag idag. Vad kan man säga mer än att det blir svårt och slå en slappare dag än denna. Sov förövrigt länge, tror inte jag vaknade före 11. Sent för att vara mig! Sen har jag väl knappt gått ur sängen idag. Har tittat på film, började med och titta klart på Smala sussie! Så grymt bra film vill jag säga! Sen efter det blev det she's the man, dude, where's my car, masjävlar och nu slutligen också sandor/slash/ida. Man kan ju säga att jag inte gjort speciellt mycket idag i alla fall! Men har vart ganska så skönt det med. Man behöver sånna dagar också. Glömde skriva att jag faktiskt har vart ute idag också! Var till maxi och köpte sås till min goda mat idag också! Himla god mat vill jag påpeka, jag är ganska så bra på att laga mat. ;)

Telefonen har vart tyst denna helgen. Har insett att jag lika gärna skulle klara mig utan en. Om inte jag skriver nåt sms så får jag aldrig nåt. Härligt bra vänner man har. Alltid jag som måste höra av mig om det ska hända nåt. Klart jag gör det ibland, men hade vart kul om nån annan än jag alltid hör av mig. Funderar seriöst på och göra uppror, inte höra av mig för att se hur många som verkligen bryr sig. Förmodligen lär det vara och bli som det är nu. Får väl lära mig och leva med det. Vill dom mig nåt så hör dom väl av sig, sådär knappt en gång i månaden!

Skönt med helg, nu närmar sig en buffertvecka på tre dagar. Onsdag 10.50 åker jag mot staden alla flyttar från, där jag alltid kommer att ha mina rötter. Värmlands svar på, ja gud vet vad! Kristinehamn väntar i alla fall på onsdag. Är hemma tills måndag så blir en lång vistelse hemma, hoppas bara att jag får ut nåt av den. Hoppas jag kan åka till världens bästa Emil och hälsa på. Saknar han, var ett tag sen vi sågs nu.
Saknar faktiskt alla hemma ibland, och jag hoppas i alla fall nån saknar mig bara lite ibland!

God natt Sverige!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig, jämt! Jag hör väl av mig? Inte varje dag kanske, men det gör jag väl? Längtar iaf tills du kommer hem för då jävlar ska vi äga i shorren! ;) Puss gumms.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback