Solen är fan världens bästa naturfenomen!

Eller heter det så? BTW igår var det fredag vilket den här veckan betydde UNDERBAR med tjejerna, Kicki, Hanna, Carola och Anna. Förfesten inleddes hos Kicki. Hade riktigt roligt där, och så även inne på mårtensson sen också. Alltså det är sjukt vad roligt sällskap gör mycket! :) Träffade även de andra tjejerna i laget inne på mårtensson.
Hade egentligen inte tänkt dricka nåt, då jag tänkt köra bilen. Men ångrade mig redan på torsdagkvällen och frågade min kära granne och underbara kompis Hanna om hon kände för att köra, med tanke på att hon ändå skulle vara nykter. Så blev fallet! :)
Jag kan ju säga såhär dagen efter att man är rätt seg. Kom hem vid tre eller nåt, efter att ha kört hem Ninnie och Kicki. Det var rätt spännande, för jag satt för första gången bak i min egen bil! Kul och testa och sitta på andra platser också! Borde egentligen göra en himla massa idag! Städa, eller rättare sagt plocka rätt på alla kläder som ligger precis över allt! Sen borde jag, eller jag måste verkligen diska! Det tar emot, men det måste göras och det snart! En dag som denna vill man inte heller sitta inne. Hade mått gott av att åka ut till Tylösand och gått lite! Termometern står på så mycket som 16 grader, och då är inte solen på min sida än. Det är strålande solsken ute och man hör dom söta små fåglarna kvittra! Det är vår!! Så underbart!

Världens bästa serie ever måste nog vara Skärgårdsdoktorn! Hade stora funderingar på för några timmar sen om jag skulle bli som alla andra och börja titta på Andra avenyn. Men dissade den idén när jag hittade massa avsnitt av skärgårdsdoktorn istället! Alltså det är inte många serier som jag säger så om, men det är verkligen världens bästa serie som gjorts! :)
Ska kolla på några avsnitt till så ska jag nog ta tag i min diskning sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback