Someone's watching over me!

Ännu en vistelse hemma är över. Går alltid så fort varje gång man är hemma.
Kom hem onsdageftermiddag, träffade Tirre på stan. Vårmarknad stod på programet, dock med regn så vi gick till Charlies och åt istället! :P Sen bar det av till KU för lekar! Susanne är klockren när det gäller fruktsallad! :)
Torsdagen gick åt till klippning, gjorde en liten utmaning klippte lugg så vi får se om jag trivs i det. Dagen gick även åt till att fixa kläder till fredagen, mormors begravning. Sen var vi även ute och gosade med kissemissarna, såå söta!!
På fredagen var det mormors begravning. Gick mot förmodan väldigt bra. Begravningen var jättefin! Marie gjorde ett bra jobb, så underbart och ha henne som präst. Men allt var så fint, så skönt att få ett "slut" eller vad man säger!Jag vet att mormor har det bra nu, hos morfar!
Helgen gick ganska så fort också. Lördagen gick för det mesta åt till slappa i soffan och myskväll på kvällen! Satt även och tittade på massa kort från barndomen, både mamma och pappas och min egen. Så sjukt att det knappt finns några kort alls på mig! Upptäckte i alla fall att jag är grymt lik min fader. När han var ung var han en klockren kopia av mig när jag var liten! :) hahaha!

Nu bär det snart av ner till Halmstad igen. Ska åka med min kusin ner till Göteborg och sedan ta bussen därifrån! Så är väl nere i Halmstad vid sju skulle jag tro. Tillbaka till vardagen igen!
DM-final på onsdag i Varberg. Sen är alla matcher slut! Har bestämt mig att vara kvar tills nästa år. Så jag hoppas det blir lag igen då!

Älskar min underbara familj och alla underbara vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag! :)

Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med in min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Annars önskar jag dig bara en bra dag!

2008-04-14 @ 09:41:50
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Sussie

Bloggdesign till utlottning! Kolla in min sida för att se hur du kan vinna!
Lycka till!

2008-04-14 @ 09:48:39
URL: http://sussie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback