Tvätta kan inte vara hälsosamt!

Det är sjukt vad man kan känna sig stressad av att tvätta! Speciellt när man tvättar ALLA kläder också! Jag ska, om någon missat det, åka hem imorn. Min buss går 10.50 och min historialektion börjar 8.30, vilket innebär att jag nog tvingas gå upp typ 5 eller nåt! Jag ska hinna packa allt som jag inte hinner nu ikväll, dvs ALLT. Så hade jag tänkt att jag skulle hinna duscha, äta frukost och göra mig i ordning också! Så går det då man inte prioriterar tiden på rätt sätt! Känner mig så förbannat lättirriterad nu också. Här sitter jag i sängen med datorn i knät och en tom väska framför mig, och kan inte göra ett skit! All tvätt hänger och torkar och sista maskinen tvätt är klar om 34 minuter! Känner mig bara LITE stressad också. Att tvätta är skadligt för hälsan! Speciellt när man är trött också!

Jag har vart på ganska bra humör idag också! Har kännt mig allmänt glad på nåt sätt. Något som jag inte borde, men känns bra till en viss del just nu. Finns så många underbara människor som jag livet värt och leva, i alla fall en stund till! :)
Vi hade dans idag, egentligen en idrottsdag men passande nog till alla glada som ska lägga massa pengar på balen. Själv var jag mest bara där och var helt taktbefriad. Det är sjukt att man kan stå i två timmar och knappt hålla takten en gång! Dock var jag ju inte ensam, fanns en hel mängd taktlösa människor där! Tur man inte är ensam i alla fall. Men sjukt roligt var det! Vi är ett bra gäng som slutar trean nu! :)

För att återgå lite till min tvätt igen så borde jag ha tvättat igår!! Idag var ingen bra dag för det känns det som. Jag och Rebecca var till Vapnö IP och tittade på när Moa och Tessan spelade sin första match för säsongen. Där gick mycket dyrbar tid till tvättandet, hade jag inte åkt hade jag förmodligen suttit här med en viss lättnad i alla fall! Men som sagt, vi gör en hel del dumma beslut i våra liv. Men också en del bra! Att åka till Vapnö var ett bra beslut trots allt! Vi hade riktigt kul vill jag lova! Och tack vare den "underbara" blåsten idag också så är jag förbannat trött! För mycket frisk luft helt enkelt, sånt jag inte är van vid!

Men slutsatsen för idag är, dans med mycket skratt och ett bra humör går inte att blanda med för mycket frisk luft och alldeles för mycket tvätt!

Tack för idag, god natt folket!


Kommentarer
Postat av: hannistyle

Godnatt, hoppas du får en trevlig morgondag =)

Postat av: lisa

hoppas du haft en trevlig dag, godnatt! :)

2008-04-29 @ 23:02:53
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback