What a wonderful world!

Så underbart, det man minst trodde skulle hända händer.
Tänker alltid på det, underbar känsla.
Vad hade jag gjort utan dig!
Jag vet att jag inte borde, men jag säger det ändå!
"Jag älskar dig!"
Du har redan sagt det, på det sättet.
Och det är precis på samma sätt som då!
Den underbart speciella relationen mellan dig och mig!


Är så evigt tacksam för alla underbara människor som ställer upp och stöttar mig till tusen!! Jag vet att jag inte är lätt och ha och göra med just nu! Men alla är så underbara och gör mig på så bra humör hela tiden! Man kan inte göra annat än och må bra! Ni är allihopa helt underbara, ingen nämd och ingen glömd! Vill bara säga TACK!

Det är tugnt det är jobbigt, och jag saknar dig mormor! Men måste ändå försöka så gått det går med och gå vidare. Det är långt ifrån lätt och jag vet att det kommer att ta lång tid! Jag vill inte glömma dig, men jag måste kämpa det sista i skolan! Jag vet att du såg fram emot min student jättemycket! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta! Alltid!

Måste även lyfta fram allt som är bra, började för en gång skull väldigt positivt! Vissa stunder är jag det, nu är en av dom. Mår bra i själen och är lycklig! Men inom mig döljs en stor sorg!
I helgen i alla fall är det två matcher, borta mot sävehof på lördag och borta mot mölndal på söndag. Känns som om denna helgen kommer gå fort den också. Ska förövrigt köra bussen på lördag! :) Ser fram emot helgen, kan inte göra annat än att le! Har en bra känsla nu! Längar! ;)

Tänker på min underbara familj! Saknar er!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad glad jag blev nu när jag läste att du mår bättre. Längesedan vi sågs. På söndag ses vi nog igen, om Gunnar hör av sig angående att jag ska spela.. tror jag skulle det. Hope so :)
Take care!

Postat av: Kicki

Jag ska lira på söndag, ska du det? För i så fall ses vi ju! :) Saknar dig med!
Förstår att det är jobbigt ibland, inte alls konstigt.. men jag tycker du verkar vara en stark tjej (fått den känslan av dig trots att vi ej känt varandra såå länge.)
Hoppas vi ses i helgen :)

2008-04-04 @ 11:17:14
URL: http://ickik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback