I wish I could fall in love!

Egentligen finns det ingenting och skriva, jag har inga ord! Känner mig mest deprimerad men ändå så glad! Det är en skum känsla men den finns där!
Ibland önskar jag att jag kunde bli kär i någon på riktigt! Jag vet att det låter desperat, men det är det inte! Jag tillägger också att jag sa önskar!

På fredag bär det av hemåt. Efter jobbet så ska jag tillbaka till lägenheten för att packa lite och tanka bilen, för att vid halv tre hämta Jecka som ska följa med hem! Ska bli riktigt skojigt att hon ska följa med hem! :) Ska segla Vålön Runt på lördag och sen åker vi ut till långön för att må gött i den solen som jag har planerat in ska komma! Åker tillbaka till Halmstad på söndagkväll igen. Jobbar extra måndag och tisdag, sen är det en slapp vecka fram tills lördagen igen då jag ska åka upp till Stenungssund där mamma och pappa befinner sig för att titta på Tjörn runt-starten och även titta på alla när dom åker genom kyrkesund.
Sen bär det återigen av till Halmstad för att vänta på mamma och pappa. Vi ska åka till Tyskland den 20de. wiiee! Längtar!

Livet som 20 åring går vidare! Inte alltid lätt och leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback