Jag har funnit min stora passion!

Ännu en dag på jobbet är avklarat! Idag slöa vi mer än vanligt, bara för att dra på tiden! Det är sjukt vad duktiga och erfarna vi är! ;) Det går bara fortare och fortare när vi städar!
Som vanligt började vi i HBKs omklädningsrum, var inte alls mycket och göra där. Vi kom sedan vidare till Halmias omklädningsrum som var desto mer! Men det var också där som jag upptäckte min stora passion! Okej det låter konstigt, men klart en konstig person ska ha en konstig passion! När jag sopade golvet så hittade jag en hyffsat tom spray deo! Sa till Rebecca att allt som ligger på golvet får vi ta! ;) Så helt plötsligt så gled flaskan så fint ner i min ficka!
MIN STORA PASSION ÄR HERRDOFTER! Okej jag vet det låter wierd! Men sån är jag! Och jag lovar, Puma deospray för män luktar så förbannat gott så det finns inte! Det går liksom en lugn ström genom mig när jag känner doften av herrdofter! Som sagt, jag har aldrig vart normal och kommer förmodligen aldrig bli det heller!
Nu du Rebecca så har jag knåpat ihop en historia om min stora passion! ;)


Jag tänker inte ge upp! Inte den här gången!

Kommentarer
Postat av: Becczzzz

Weei!! Luktar den orgasmiskt gott kanske!? ;) hihi.. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback