Life sucks!!

Jag är helt tom, det finns inget kvar och ge! Det var det som jag minst trodde! Den här gången trodde jag verkligen nåt! Känner mig så förbannat besviken, ledsen och helt enkelt förbannad på mig själv! Den här gången skulle jag inte ge upp! Men jag gjorde det, igår!! Det var inte meningen, men igår visste jag att det hela var ett stort misstag. Jag vill inte inse det, jag vill inte förstå! Sanningen svider utav bara helvete!!

Idag är första inonmhus träningen, utan mig. Jag såg fram emot första träningen, men mår så förbannat dåligt!! Huvudet bankar och magen värker. Illamåendet tar över och jag vill bara gå och lägga mig och dra en kudde över huvudet!! Okej, det är inte sista träningen trots allt. Ska åka dit och titta på i alla fall. Och förhoppningsvis mår jag bättre imorn!

Sanningen svider!

Kommentarer
Postat av: Hanniiiis :D

Vännen :) I'm next door :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback