Sanningen svider!

Så är det bara, sanningen svider! Jag levde en vecka i lögn! Det var du som var lögnen! Jag vägrar tro det, men har fått det bekräftat nu! Kompisar, jo visst gärna för min del! MEN FÖR I HELVETE VISA DET DÅ!
Vissa dagar känns det åt helvete, nu är en av dagarna! Förra veckan var den bästa på länge! Var glad varje dag, av en anledning! Det var egentligen en ren förbannad lögn! Hade jag vetat bättre hade jag gjort det enda rätta redan då! Men jag är så förbannat dum, och det visar sig nu! När jag tror att jag kan rädda vänkapen helt hopplöst!
Vad försöker jag med? Vem lyssnar? Ingen som bryr sig ändå, det händer ju alltid mig. Inget nytt att uppdatera!
Livet suger faktiskt ibland, nu är ibland!

Ja, då blev det ingen stenungsund i helgen då. Bosse och A-C som fortfarande ligger kvar med båten i ekenäs där det blåser 18 m/s. Inge kul och korsa vänern med kuling i näsan! Synd, men sant! Istället ser det ut som om mamma och pappa kommer ner till mig i helgen istället! Blir kul det också! Umgås lite med dom! :)

Åt helvete med allt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN! Det är inte DU som är dum! <3

Postat av: faster H

Men lilla vännen,det ä inget fel på dig bara de som ä brevid, KOM IHÅG DET

2008-08-16 @ 18:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback