Sånt får helt enkelt inte hända!

Jag läser artikeln om och om igen, det är många tankar som kommer upp! Det som hänt får verkligen aldrig nånsin hända, speciellt inte på en sån väg. Att missa en sån viktig del i körningen, uppmärksamhet. Speciellt då man kör lastbil, sånt får helt enkelt inte hända!
Jag tror att många känner sig berörda av det som hänt, jag är en bland dom. När två personer från Kristinehamn omkomer i en bilolycka så vet man vilka det är. Sånt berör även mig. Det är andra dödsolyckan på två veckor då totalt tre personer från Kristinehamn har omkommit. Alla tre har blivit ihjälkörda! Sånt får mig att må dåligt! Speciellt när man själv vet vilka personerna är, eller känner dom.
En seriekrock då ett tiotalpersoner skadas i och två omkommer, pga av att en lastbilschaufför missat att trafiken står stilla. Jag blir helt mållös! Tänker på alla nära och alla starkt berörda, bland annat min mamma och pappa!

R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback