Tjörn runt, fint väder och en underbar känsla!

Längesen jag uppdaterade nu. Eftersom jag har fått klagomål från mamma och pappa som är aktiva läsare så kommer detta bli en glad och positiv blogg!
Allting började lördag morgon/natt! :) Telefonen ringde när klockan stod på 02.53, det var lilla Pierre som ringde och väckte mig! Pratade med han i 40 min, att försöka somna om efter ett glatt samtal med honom är helt omöjligt! Och för att tillägga efter det också är att jag var HUR pigg som helst! Min klocka stod på 05.45 och hade pratat klart med han när klockan var 03.35. Startade tvn och tittade på OS. Försökte att somna om men jag kunde inte och var inte heller trött! Satt mig vid datorn, gjorde havregrynsgröt och var fortfarande hur pigg som helst!
När klockan var nästan 7 så bar bilen upp till Stenungsund där jag och Hanna mötte mamma och pappa! Vi åkte till Kyrkesund och tittade på Tjörn runt! Så underbart hade vi verkligen! Var längesen dagen började så bra och varade hela dagen! Vi hade grymt roligt där uppe och fick se se förbannat många fina båtar i strålande solsken! Efter dagen på Tjörn så åkte vi tillbaka till Halmstad, köpte kinamat och drack vin! Bilder från den dagen finns på (
http://sandinmalin.bilddagboken.se)

Igår var vi ute på utflykt, åkte till hamnen och kollade på båtar. Var ute och gick och så åkte vi och handlade mat och lite sånt! På kvällen åkte vi till Grötvik, Tylösand och Frösakull. Var längesen jag såg mamma vara så lycklig! Vi tittade på solnedgången och badade fötterna! Sen åkte vi hem och tittade på film och var nöjda med dagen! :) bilder kommer komma upp på bilddagboken så småningom också!

Dagen idag är planerad att vi ska åka kustvägen, stanna och bada och fika lite. Vi har i alla fall tur med vädret! Har haft strålande solsken varje dag. Och så även idag! På onsdag bär det av mot Tyskland för en heldag med shopping! ;) Mer uppdateringar kommer!

Härlig känsla på gång igen!

Kommentarer
Postat av: Fasrer H

Det var en kul läsning det var verkligen positivt, va kul:)

2008-08-18 @ 22:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback