En vecka återstår!!

Shit det är helt sjukt ändå! Om en vecka sitter man där i soffan och väntar på kalle anka. Jag fattar inte att man alltid sitter där och tittar på det! Vilken jäkla tradition ändå! Helt sjukt vad tiden går fort!!! Som flesta julklapparna är inköpta, endast Hanna, Emma och Maria kvar nu! Känns skönt och nästan vara klar! På fredag är det julfest, på lördag bär det av hem. På lördag går även min prövotid ut på körkortet!! Tjoho vad tiden går fort!!
Har huvudvärk! :( Vill inte vara vaken! Vill bara sova bort dagarna! Dumt att känna så med! Men mår verkligen inte bra idag! Usch och fy! Träning ikväll i alla fall. Sista med Kicki och sista före juluppehållet! Sen är det bara julfesten kvar!

Orkar egentligen inte skriva! Ville bara skriva att det är en vecka kvar till JULAFTON!!

Kommentarer
Postat av: carola

kämpa på malin! :D inte långt kvar till julafton nu, då kommer allt vara bra! :)

Postat av: Beccaa

Jag tror jag mötte hon Rebecca, hon den lilla saken som är yngst! xD, innan! haha.. Men du vet du, om man heter Rebecca Nilsson däremot (å alltså inte är yngst) så sitter man vid Kalle Anka.. och SOMNAR! =) hahahhaaha..

2008-12-18 @ 00:16:01
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback