En vecka!

Imorn om en vecka åker jag mot dom värmländska skogarna igen! Det blir julfirande bland annat! Men som sagt, en vecka tills dess! Shit vad fort det går ändå!
Fredag idag igen! Kändes som om det var igår jag satt och var sur över att det var måndag! Och nu är det fredag! Har vart vaken sen 6, då jag var uppe och städade högskolehallen! Lättstädat idag! Känns skönt när det var sista städet detta år! Innan jag åkte så slängde jag även in mina skydd i tvättmaskinen! Härligt att dom ALDRIG kommer bli rena igen då!
Ja ja, som sagt fredag idag! Lördag imorn, ska iväg till stenstorp och kolla jeckas tjejer. Det är också lucia imorn. På söndag spelar vi sista matchen för säsongen. Knislinge väntar i sporthallen! :)
Imorse när jag vaknade så snöade det ute! Det kommer ner lite nu också! MEN DET ÄR VITT UTE! wiiiieee, är typ glad att snön även har kommit till Halmstad! Hoppas i alla fall att det ligger kvar en stund! Det är trots allt lucia imorn. Lucia som jag tycker är mer överskattat än nyårsafton. Lussevaka och grejer, nej det är inget för mig! Blir lugn helg tror jag! Nästa fredag har vi lagfest får ta igen det då istället. Fast blir lugnt då också eftersom jag hade tänkt åka hem på lördagen!

Hur som helst, det är fredag, det är snö och imorn är det lucia!

Kommentarer
Postat av: Beccaaaa

Fast jag har fått en anledning att fira nåt på Lucia nu. Bengi kallas hon och hon fyller år ;P

2008-12-12 @ 15:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback