floder av känslor!

Att känna tårar bildas i ögonen för att sedan ta sig från ögat ner längs hela kinden är något som får mig att må dåligt! Känslan att ha hela hjärtat överfullt är också något som får mig att vilja sjunka genom jorden! Att dessutom veta att man har hela huvudet fullt med tankar man vill men inte kan dela med sig får mig att vilja försvinna! Veta att man behöver få ut det man har inom sig, men det inte går. Man kan inte helt enkelt!
När en tår bildas i tårkanalen pressar jag tillbaka den! Jag vill inte och jag kan helt enkelt inte visa mina känslor utåt! Det går inte, hur mycket jag än försöker! Det finns inga ord i världens som kan beskriva mina tankar! Tankarna som vimlar runt och blandar sig med känslorna som jag inte kan visa för någon! Jag visar mig alltid som den glada och positiva tjejen som tar allt med en klackspark som alltid har glimten i ögat! Hur vore det istället om jag fick berätta för någon om det som inte går att få ut! Att hitta rätt person som kan få veta hela sanningen om Malin Sandin!

Sökandet fortsätter och mer och mer känslor samlar sig!


Du är närmare än man kan ana, jag försöker få kontakt men du ser mig inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, men INTE Hello Kitty!!! :@ XD hahahahahahahahahahahahahah!! :P :)

2008-12-10 @ 13:55:03
Postat av: Carro

Men INTE en Hello Kitty :@ xD hahahahahahahahahah!!!! :D :D :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback